© 2018 Foodyny.

A tudatos életmódváltás egyik alapkövetelménye, hogy pontosan megtervezzük, mikor mit eszünk, és ahhoz ragaszkodunk, történjen bármi. Ha azonban irodában dolgozunk, könnyen elcsábulunk: beülünk a sarki kifőzdébe, vagy rendelünk valamit, ami nem százszázalékosan azokat az alapanyagokat tartalmazza, amikre az eredményes fogyásunk érdekében szükségünk lenne.

irodaebed

A legjobban éppen ezért akkor járunk, ha beszerzünk egy sokfakkos ételtartót és előző este bepakoljuk másnapi ételeinket. Az irodai hűtőben fogásaink egészen addig pihenhetnek, amíg le nem ülünk az asztalhoz, hogy elfogyasszuk kollégáinkkal együtt a gondosan megválogatott finomságainkat.

Cikksorozatunkban olyan mintaétrendet mutatunk be, amely tökéletesen alkalmas arra, hogy az irodai életvitel mellett éhezés nélkül, vitamindús ételeket biztosítsunk a magunk számára.

A munkaidő a legtöbbünknek 8:30-tól 17 óráig tart, s mivel általában a reggeli rohanásban kimarad a reggeli, az irodában kell azt is elfogyasztanunk. Összességében tehát reggeliről, tízórairól, ebédről és uzsonnáról kell gondoskodnunk.

irodaebed2

Lássuk, miként állítottuk össze ételdobozunkat az első nap!

- Reggeli: Fahéjas zabkása almakockákkal növényi tejből, édesítőszerrel
- Tízórai: Néhány szelet friss kókuszdió
- Ebéd: Tepsis édesburgonya sült csirkecombbal
- Uzsonna: Házi túrókrém édesítőszerrel

Az ételek lassan felszívódó szénhidrátokat, rostokat és fehérjét tartalmaznak, így stabilan tartják a vércukorszintet egész nap.

Lapozzon, hogy megtudja, miként készítse el a házi túrókrémet.

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.