© 2018 Foodyny.

Az elmúlt napokban már három olyan irodai ételsort bemutattunk, amelyek tiszta alapanyagokból készülnek, alacsony szénhidráttartalmúak, így nemcsak szervezetünket töltik fel vitaminnal, hanem fogyasztásukkal még a testsúlyunkat is csökkenthetjük.

irodaiebed2

A negyedik napon hasonló elvek mentén készítettük el azt az ételsort, amit otthon előkészítve magunkkal tudunk vinni az irodába, hogy ne csábuljunk el ebédszünetben a közeli gyorséttermi étkezésre.

Reggeli:

Egy szelet teljes kiőrlésű kenyér szalonnás tojásmuffinnal. Szilikonos muffinformát béleljünk ki baconnel, majd üssünk bele egy tojást. Sózzuk, borsozzuk ízlésünk szerint, majd sütőben 10 perc alatt süssük készre. Az ételt csomagoljuk hőálló dobozba, és a kenyérrel vigyük magunkkal az irodába.

Tízórai:

Egy nagy adag friss ananász, amely azon túl, hogy hosszú ideig teltségérzetet biztosít, még a zsírégetést is serkenti.

Ebéd:

Húsgolyó párolt lila káposztával

Uzsonna:

Egy marék zöldségchips

Vacsorára készítsünk ragulevest burgonya nélkül.

Lapozzon, hogy megtudja, miként készítse el a szénhidrátcsökkentett húsgolyót párolt lila káposztával.

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.