© 2018 Foodyny.

Az elmúlt négy munkanap során olyan irodai ételsorokat mutattunk be, amelyek azon túl, hogy az egészségtudatos táplálkozásba illenek, még alacsony szénhidráttartalmúak is, így nemcsak szervezetünket töltik fel vitaminnal, hanem fogyasztásukkal még a testsúlyunkat is csökkenthetjük.

irodaiebed3

Az utolsó, ötödik napon ismét olyan ételsort hoztunk, amelyet otthon, előre el tudunk készíteni, így reggel csak fel kell kapnunk a pakkunkat, hogy magunkkal vihessük az irodába. A tudatosan megtervezett étrend segítségével pedig csökkentjük az esélyét annak, hogy munkatársaink elcsábítsanak bennünket a fogyókúránkkal ellentétes ételek fogyasztására.

Reggeli:

Avokádókrém egy szelet teljes kiőrlésű pirítóssal, keménytojással. Pürésítsünk le egy érett avokádót, adjunk hozzá ízlésünk szerinti mennyiségű citromot, sót, borsot, fokhagymagranulátumot és annyi tejfölt, hogy krémesen lágy állagot kapjunk.

guacamole

Tízórai:

Két darab zabkeksz egy csésze zöld teával

Ebéd:

Töltött paprika édesítőszerrel – Korábban már bemutattuk, hogyan készítjük el mi a Foodynynél ezt a klasszikus retró ételt. A diéta során azonban a cukrot cseréljük le édesítőszerre, és lehetőség szerint jázminrizst tegyünk a húsgombócokba, így az étel tökéletesen illeszkedni fog egészségtudatos étrendünkbe.

Uzsonna:

Egy narancs

Vacsorára készítsünk friss salátát, melyet bátran dúsíthatunk serrano sonkával, sajttal, egy kevés pirított tökmaggal és hidegen sajtolt tökmagolajjal.

Kapcsolódó cikkünk: Életmódváltás? Segítünk megtervezni a heti étrendet!

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.