A Heinz tavaly piacra dobta forradalmian új szószát, melyben a majonézt és a ketchupot dolgozta össze tökéletes arányban, hamarosan azonban érkezhet a majonézes mustár és a szintén majonézes barbecue szósz is.
A vállalat közleményében aláhúzta: a mártások szerelmesei már hosszú ideje kísérleteznek azzal, hogy elkészítsék kedvenc szószaik keverékét, a Heinz azonban leveszi ezt a terhet a vállukról. Nicole Kulwicki, a márka marketing igazgatója úgy fogalmazott: először a Mayochup mártással, most pedig a Mayocue és a Mayomusttal rukkoltak elő, mindháromban közös, hogy a fűszerkeverékek tökéletes kombinációját tartalmazzák.
A Heinz bízik abban, hogy az új szószoknak hasonló sikerük lesz, mint a majonézes ketchupnak. Azt egyelőre nem tudni, hogy Magyarországon mikor kerülnek kereskedelmi forgalomba a mártások.
Kapcsolódó cikkünk: Magára tetováltatta a kedvenc kajáját Ed Sheeran