© 2018 Foodyny.

A testépítők gyakran fogyasztanak csirkemellet jázminrizzsel. Az átlagos fogyókúrázónak azonban nem kell ezeket teljesen natúr változatban elkészíteni, hiszen alacsony szénhidráttartalmú, egészséges hozzávalókkal alaposan fel lehet turbózni ezt az egyszerű ételt.

csirkemellcaprese

A caprese csirkemell éppen ilyen: csirkemellre ráolvad a mozzarella, kissé rásül a paradicsom, a friss bazsalikomlevelek pedig egyenesen Itáliába repítenek bennünket.

Hozzávalók két adaghoz:
- kb. 40 deka csirkemell
- egy csomag mozzarella
- két paradicsom
- olívaolaj
- só, bors, friss bazsalikomlevél

A csirkemellet vékonyabb szeletekre vágjuk, és mindkét oldalát sózzuk, borsozzuk. Egy serpenyőbe olívaolajat teszünk, belesorakoztatjuk a csirkemelleket, és mindkét oldalukat öt-öt percig sütjük. Időközben felkarikázzuk a mozzarellát, apró kockákra vágjuk a paradicsomot, majd feldaraboljuk a friss bazsalikomleveleket is.

A félig megsült csirkemelleket hőálló tálba szedjük, rátesszük a mozzarellát, a paradicsomot és a bazsalikomot is, majd sütőben 180 fokon, további tíz percig sütjük.

Jázminrizzsel tálaljuk.

Kapcsolódó cikkünk: A 160 grammos szénhidrátdiéta szabályai

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.