© 2020 Foodyny.
 

Kezdődik a sárgabarack szezonja, és bár az időjárás jelentősen megtépázta az idei termést, hamarosan a piacok tele lesznek a friss, illatos és mézédes gyümölccsel. Talán kevesen tudják, de a sárgabarack azon túl, hogy elősegíti az emésztést, számos jótékony hatással rendelkezik. Ezeket gyűjtöttük most össze.

sargabarack

1. C-vitamin tartalmának köszönhetően erősíti az immunrendszert.

2. Kiváló káliumforrás, így segíti stabilan tartani a vérnyomást és megelőzni a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulását.

3. A magjából sajtolt olaj hozzásegít bennünket a bársonyos és egészséges arcbőrhöz.

4. Alacsony kalóriatartalma miatt a délelőtti órákban a fogyókúrázók is fogyaszthatják, magas gyümölcscukor tartalma miatt cukorbetegek számára azonban csak kis mennyiség ajánlott.

5. Magas rosttartalma nem csak az emésztést serkenti, hanem optimalizálja a koleszterin-szintünket is.

Kapcsolódó cikkünk: A nyár öt egészséges étele

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.