Alacsony alkoholtartalmú, sörre, vagy ciderre hasonlító termékkel szeretné letarolni a japán piacot a világ legismertebb üdítőital-gyártója. A Coca-Cola a 125 éves története során eddig soha nem próbálkozott alkoholos italokkal, de még a gigacég sem mondhatott le arról a dinamikusan fejlődő piacról, amely a Távol-Keletre jellemző. A Financial Times beszámolója szerint 2013 óta minden évben 5-25 százalékkal nő a szénsavas-alkoholos italok eladása, a versenyben eddig a három japán vállalat, a Strong Zero, a Highball Lemon és a Slat dominált. A Coca-Cola most egy Chu-Hi nevű itallal jön ki, amely a japán csúhai nevű égetett szesz ízesített, szénsavas változata lesz. Arról persze semmi hír, hogy Európában mikor lehet majd kapni.
ZsÉ
Kapcsolódó cikkünk: A sztárok imádnak éttermet nyitni